tysdag 23. juni 2009

Filmtips: Australia (2008)

.

Lady Sarah Ashley reiser frå aristokratiet England til det fjerne Australia, for å finne ut kva mannen hennar eigentleg driv med på den andre sida av jorda. Når ho kjem fram finn ho ektemannen drept, og ein stor kveggard midt i audemarka er overleten til henne. Ho møter Drover, ein barsk kvegdrivar og ein innfødd gut, Nullah, som begge fascinerer henne. Dei legg ut på ei reise gjennom verdas vakraste landskap, men i bombinga av Darwin vert idyllen knust; dei kjem i frå kvarandre, og må kjempe for å finne tilbake til kvarandre og kjærleiken.






Vakkert.
.

2 kommentarer:

  1. Var den god altså? jeg har hørt så masse negativt at jeg har ikke tenkt på å se den en gang hmmm

    SvarSlett
  2. Eg kan jo berre snakke for meg sjølv, men eg likte den :) Men den var veldig lang ;)

    SvarSlett