torsdag 26. mars 2009

Dagen derpå, dagen derpå

.
Då har eg endeleg fått summa meg etter den store dagen,
og kan trygt seie at det var ein av dei betre bursdagane eg har hatt.



Kjæresten over alle kjæresta overraska meg med deilig middag,
og for spesielt interesserte; menyen bestod av
gresk salat med fantastisk heimelaga tzatziki
og biff med nydelege fløtegratinerte poteter.

Eg er verkeleg heldig som har ein så flink mesterkokk-kjærest. ♥




Seinare hadde vi koseleg kake & kaffi-besøk. Eg fekk fine bursdagspakka' og Tonje hadde laga veeldig god prinsessekake til meg! Sjokoladekaka klarte eg faktisk å lage heilt sjøl, spesielt stolt av den svært avanserte pyntinga. Tjoho. Trur forresten vi har kakerestar til over påske. Feel free to invite yourselves... :)
.

1 kommentar:

  1. awwwwww godt å høre at du hadde en flott bursdag kjære deg:) Det fortjente du så absolut :D mmmmm det så rett og slett nydelig ut :D <3 Kake <3

    SvarSlett