laurdag 21. mars 2009

Kor vart tida av?

.
No har det seg slik at min første store bursdag nærmar seg med stormskritt. (dvs. litt for fort) Og i følge fødselsattesten er det snart berre 75 år igjen til eg er 100. Shit, kor vart tida av?

Uansett, det eg vil fram til er at når ein har "stor" dag er det lov å kjøpe gåve til seg sjølv. Er det ikkje? Eg har iallefall gjort det. ;)



Klarte ikkje bestemme meg for farge, så derfor tok eg begge.
Billig & bra passar fint til mi lommebok.
Så no ventar eg berre på sommaren...



Og når ein ikkje får blomster, må ein kjøpe blomster sjølv.
Fekk inn desse søte små på jobb, og kunne ikkje motstå dei. I ♥ Orchids.


.

7 kommentarer:

  1. Kor tid har dama dag?

    SvarSlett
  2. dei okidèane va nydelige :) Eg vil og ha :)

    Tida ja..Den går vekk til mykje skule :s

    SvarSlett
  3. Anonym: Viss du sei kem du e ska du få vite d ;)

    Tonje: Sognagrillen has them ;)

    SvarSlett
  4. Dete skummelt at tida går so fort, er det no vi må begynnde å vere sikkelig voksne? Skal du ha stor feiring eller skal du berre lat det forgå i stillheit uten for mykje styr? :D Eg lika ikkje tanken på at vi begynnde å bli so gmale , gjer meg rett og slett stressa :O

    SvarSlett
  5. Skikkelig voksne blir vi vel aldri :) Det blir stille og rolig feiring. Kjæresten skal lage middag til meg, og så har eg nåken venna som har invitert seg sjølv på besøk, så d betyr vel at eg må lage kake då :P tihi

    SvarSlett
  6. Oioi oi! Gratulerer då, sånn litt på forskot sia eg heller ikkje veit når du har bursdag :) Eg feira min bror i går då han vart 25, stor dag det! Eg fekk sånn babyorkide med pappaen min for nokre veke sia. Fine!! :) Fine sko forresten :D

    SvarSlett
  7. Du har absolut lov å unne deg noe fint en gang i blant, er jo ikke hver dag man blir så gammel som deg eller:P hahahaah neeeeeeidaaaa!!!! Men gratulerer med nye sko snuppa, var veldig fine:)!! <3 orkidè

    SvarSlett