torsdag 16. april 2009

Travel & Tourism

.
Jens Bjørneboe sa ein gong

"Norge er et deilig land å reise til utlandet fra"

..og eg kunne ikkje vore meir einig.


Eg er over middels interessert i å reise, og leitar heile tida etter nye reisemål å sikle etter. Når eg er ferdig med ei reise, tar det som regel ikkje lange tida før eg er i gang med å planlegge neste.

No har eg verken tid eller pengar til å reise, og kjenner panikken bre seg sakte men sikkert. Ikkje hjelper det noko særleg at alt eksamenspensumet eg burde sitte og lese no handlar om reising, heller.

Tanken på å ta "fri" eit år - jobbe og reise - freistar meir enn nokon sinne. Iallefall meir enn å sitte på skulebenken som masterstudent i to år. What to do?



Ikkje kom og sei at du ikkje vert freista...
.

6 kommentarer:

  1. dat is my plan for next jahre:D

    SvarSlett
  2. Reis, reis, reis!!!!!!!! :) Så kan du blogge om alt du oppleve. Så skal eg sitte heime i kalde Norge med kulerunde auge og drømme meg vekk:) E ikkje du skulelei då?

    SvarSlett
  3. Tonje: Kanskje du må ta et lite språkkurs først? :D

    Elin: D vakje so dumt ;) Skulelei jo, d e sikkert og visst :) Men har liksom lyst å bli ferdig med dinna masteren då...

    SvarSlett
  4. Eg seie meg einig med Elin: reis, reis, reis! Du kjeme til å angre viss ikkje!! :D Hadde eg hatt anledning til det, skulle eg gjerne reist og jobba eit heilt år!! :)

    SvarSlett
  5. Britt: Må iallefall vurderast seriøst :)

    Birgit: Nei, ikkje gjer d då :) Blir vel ikkje lenge til din neste tur ;)

    SvarSlett