torsdag 14. mai 2009

Fairytale gone bad?

.
Eg er verken MGP-fan eller Aleksander Rybak-tilhengar,
men ein kan no ikkje unngå å få med seg litt
når annakvar sak i både radio, tv og på nettet handlar om dette.


Kom over ein sak der det sto at produksjonsselskapet Dinamo allereie har booka Telenor Arena til norsk MGP-finale neste år. Og med det trur eg at dei har øydelagt for seg sjølv. Eller jinxa det, som enkelte ville sagt. Når dei er så "høge på pæra" og sikre på at han skal vinne, eg er ganske sikker på at han ikkje gjer det.

For Mr. Rybak sin del håpar eg at eg tek feil. ;)
.

3 kommentarer:

  1. skal innrømme at e heller ikke er hans største fan...men håper jo at han ikke driter seg helt ut...litt rett for at d kan ha blitt jinxa ja..

    SvarSlett
  2. Djises. Er det ikkje på ride å JEKKE SEG LITT NED?

    SvarSlett
  3. Ja, sant? :) No vann no han då, men though :P

    SvarSlett