måndag 4. mai 2009

Filmtips: Changeling (2008)

.

Los Angeles, mars 1928: Det er laurdag morgon og aleinemora Christine Collins (Angelina Jolie) tar farvel med sin ni år gamle son, Walter, før ho reiser på jobb som telefonoperatør. Men då Christine kjem heim opplever ho alle foreldre sitt verste mareritt - Walter er sporlaust forsvunne.


Ho startar å leite etter han, utan resultat, og Walter forblir sporlaust forvunne heilt til politiet, 5 månadar seinare, returnerer ein gut som hevdar å vere son hennar.
Blenda av alt kaoset med politi, journalistar, fotografar og hennar eigne motstridande kjensler bestemmer Christine seg for å ta med denne guten heim.
Men i hjertet sitt veit ho at dette ikkje er Walter...



Filmen er basert på ei sann historie, og verkeleg verd å sjå!
Historia er fengslande, skodespelarane dyktige,
og filmen er rett og slett gjennomført all the way.
.

5 kommentarer:

  1. oi, spennande! den ve eg sjå :)

    SvarSlett
  2. den har eg sitt:) den e ganske bra !:)

    SvarSlett
  3. Den har eg lyst å sjå. Spennande med filmar basert på sanne historier. :)

    SvarSlett
  4. No har eg sett den. Steik så eg grein gitt. :P

    SvarSlett