tysdag 18. november 2008

Tidsfordriv: Henriette er...

.
No i den travle (?) eksamenstida er det myykje kjekkare å tenke på alt som ikkje har med eksamen å gjere.

Eg har no googla "Henriette er", alltid like morosamt.. :)

Here are the results...

  • Henriette er opptatt av å få til en politikk som kobler kampen om full sysselsetting med kampen for et bedre miljø. (klart eg e!)
  • Henriette er utdannet eksportmarkedsfører fra Handelshøyskolen BI og Ecole Supérieure du Commerce i Frankrike. (I wish:)
  • Henriette er ei glad og årvåken jente på snart 4 måneder. (fnis)
  • Henriette er et prakteksemplar av en kursdeltaker. (høres ut som meg det)
  • Henriette kløner i begynnelsen, og så finner hun den beste måten å gå på. (?)
  • Henriette har arbeidet profesjonelt som sanger siden -96 ved en rekke konserter og soloprosjekter. (javelja)
  • Henriette kjedet seg alltid på bussen hjem fra jobb. (buss é alltid kjedelig)
  • Henriette vil fra 2007 til 2011 øke nettoinntekten med 206.278 kroner. (forhåpentligvis meir)
  • Henriette prøver seg på aktivitetsferie på Algarvekysten. (ikkje umulig det)

Prøv sjølv! ...med ditt namn altso! ;)
.

4 kommentarer:

  1. Satsa på at det blir litt bedre enn Loen ja ;)
    men er jo typisk at det ska snøve no da, har jo ikkje tatt lappen enda, så drive å tar den ferig no før jul.. MED SNØ :(

    SvarSlett
  2. ja det er jo grett, men eg som er skeptisk når det ikkje e snø :p uff :p
    så må eg jo pendle stryn-loen heile vinteren! grua meg ja! men men ;)
    håpa snøen e vekk den dagen eg ska ta oppkjøring :p

    SvarSlett