torsdag 26. februar 2009

Baaarcelooonaaa

.
Om 10 dagar pakkar kjæresten & eg kofferten
og tek ei lita ferieveke i Barcelona.


Har lenge hatt lyst til å besøke byen, og no passa det seg endeleg.
(hurra for bachelorskriving og mykje fritid! :)


Dette er våre planar - for now - lista blir nok lenger...
  • Sjå Barcelona - Lyon på Camp Nou - fotball ja!
  • Obligatorisk sightseeing - La Sagrada Familia, Arc De Triomphe, Gaudi, Montjuic osv.
  • Zoo de Barcelona / L'aquarium de Barcelona - me love
  • Las Ramblas - SHOPPING!
  • Alimento y bebido ;) - lange frokostar, seine middagar, tapas, vin, kaffi...ahhh
  • Sol & Strand - Ja eg håpar på 25 grade og sol! Oooooptiiimiist. Okei, 15 grader er meir realistisk. Men det er lov å håpe.

Eg er for tida på leiting etter enda fleire things-to-do-and-see i den vakre byen.
Tar gjerne i mot tips om stort og smått. :)

.

8 kommentarer:

  1. ÅÅÅH! Misunnelig. Dit vil eg og, har desverre ingen supre Barcelonatips, men håpar det kjem ein reisepost etterkvart!?! :)

    SvarSlett
  2. Det e heilt sikkert at det gjer :)

    SvarSlett
  3. Det hørtes deilig ut! Håper du får fint vær:) God tur!

    SvarSlett
  4. awwwwwwwwwwww det vil jeg ogsåååå!! Kan ikke dere ta med dere en stooooooor koffert å ha meg oppi der daaaaa? jeg betaler gledelig overvekten, eller kanksje det blir like greit å kjøpe en billett istede:P hihi
    Kjærlighets duene mineeee <3

    SvarSlett
  5. Duuu!! nå spiste jeg en kiwi med skall på, bare for å sjekke for oss:P hahahaha vasket den meget godt først å så gnafla inn:P det var ikke LIKE godt, men ikke HELT grusomt heller, bare føler d klør litt i halsen nå:P hahaha

    Måtte prøved en gang:P

    SvarSlett
  6. BArcelona!
    Guri malla så lyst eg har dit.. :) Det kjem til å bli heilt konge:-) Har desverre ingen tips, men uansett ka dåkke gjer så blir det sikkert heilt rått!:)

    SvarSlett
  7. Lene: Kofferten e stor nok til å få plass til både deg og Adam, men då blir det dessverre ikkje plass til alt eg skal shoppe ;) hihi
    Og kiwi med skal, skal eg aldri ete :P

    Birgit: Eg trur det blir fantastisk med Barcelona-tur :) Skal kome tilbake med reisetips, så du kan bruke når du tar turen ein vakker dag :)

    SvarSlett