søndag 22. februar 2009

Veka 09 - Girls' Night

.
Veka 09 starta for min del torsdag,
med Eva & The Heartmaker og Marit Larsen.


Dei gjor en finfin oppvarmingskonsert,
og skulle gjerne fått holdt på lenger for min del.
Veldig veldig kjekt å sjå Anne Marte på scena. ♥
Eva & The Heartmaker har fått eit mykje tøffare preg,
og eg gler meg til plata kjem, forhåpentlegvis om ikkje lenge.


Kvelden fortsatte med ein nydelig konsert av Marit Larsen, og eg trur faktisk at samtlege som var på Meieriet den kvelden vart positivt overraska.
Det vart iallefall eg. Jenta er jo søt tvers igjennom!

Høgdepunktet på konserten var for min del "
Under the Surface",
når frøken Larsen stoppa å synge, kun for å nyte publikum som sang med
. Herleg!


Bileta har eg forresten tatt sjølv, med mitt eksepsjonelle mobilkamera,
difor den gode kvaliteten. Jehu.
.

2 kommentarer:

  1. Kjempe søt blogg du har !

    Jeg legger gjenre deg til på bloglovin viss du vil legge meg til?:)

    SvarSlett