fredag 6. februar 2009

Samefilmtips

.

6. februar er samefolket sin dag. Og litt min. For dei som ikkje veit det, så kan eg faktisk definere meg sjølv som same. Og derfor gjer eg det. ;)

Ut i frå den norske samelova, følgande kriterie må oppfyllast;
"har eller har hatt forelder, besteforelder eller oldeforelder med samisk som hjemmespråk
"


Etter som mi oldemor Anna Sofie (bilete over) var same, kan eg difor kalle meg same. Noko eg er stolt av. Oh yes.

Tonje og eg møtte ei jente i samedrakt i dag. Ho smilte og nikka, og det gjor vi òg. Trur nok at ho såg det på meg. hoho. :P

Etter som det er samefolket sin dag i dag,
må kveldens filmtips bli Kautokeino-opprøret.

8. november 1852 er ein mørk merkedag for samar i Noreg.
Då gjekk ei gruppe samar til angrep på det norske storsamfunnet personifisert av handelsmann, lensmann og prest i bygda Kautokeino.
Forsøket på revolusjon endte i tragedie.


Veldig spennande film iallefall. :)

.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med same dagen :D håper det blir en super feiring :)

    SvarSlett
  2. Hahaha, joda, blir vel ikkje feira men ;)

    SvarSlett
  3. grattis me samedagen! æ ska ta en samepils for dæ i kvell, jadda jadda jadda! ;D

    SvarSlett
  4. d må du gjere :D so tar vi en samecocktail imåra :D

    SvarSlett
  5. ihi..jeg har vært på nachspiel med mikkel gaup og han jodla for meg :P

    SvarSlett