laurdag 18. oktober 2008

Filmtips: Sex And The City: The Movie (2008)

Her kjem eit ganske unødvendig filmtips, sidan eg sannsynlegvis er den einaste jenta i verda som ikkje har klart å somle seg til å s"Sex And The City: The Movie" før i kveld. Men dersom det, mot formodning, skulle vere nokon der ute som er like treige som meg, må denne filmen anbefalast òg. Eg koste meg igjennom dei 139 minutta filmen varte, og ser den gjerne igjen, Tonje ;) Veit ikkje om min bedre halvdel var like begeistra som meg, men han sovna ikkje, berre nesten. Men så er vel gjerne filmen laga hovudsakleg for den kvinnelege delen av jordas befolkning. I loved it

5 kommentarer:

  1. jaa, den e utruli bra!! gjett ka eg fikk til bursdagen min då?? alle sesongane av sex and the city! Im in heaven!!

    SvarSlett
  2. Heldige du :) Det vil eg òg ha!

    SvarSlett
  3. eg har heller ikkje sett den :) Men en dag skal eg nok sjå den ja :)

    SvarSlett
  4. Jaaaaa, det er koongefilm:) I LOVE IT:) <3

    Karoline: Fy flaten eg er misunneleg:) Eg ønske meg den til jul:)

    SvarSlett
  5. eg syns at du, frøken bongji skal begynne å blogge ;)

    SvarSlett