fredag 31. oktober 2008

Kaldt!


The winter has arrived. Sjølv om ikkje snøen er komen til Sogndal, er det iskaldt ute. Og inne. Vi har (endelig!) skrudd på varmekablane i leilegheita, så no er det varmt og godt her. Men uansett kor kaldt eller varmt det er, er eg kald på beina. T
jukkesokkane er mine faste følgesvenner, till death do us part.

Har lenge vurdert å skaffe meg ei vinterjakke, så i går tråla Tonje og eg butikkane i shoppingmekkaet Sogndal. Enda opp med ei tjukk og god jakke frå Vero Moda, som heilt sikkert kjem til å holde meg varm i vinter. No er det berre vinterskoa som manglar, klarar ikkje heilt å bestemme meg for kva eg vil ha. Any suggestions?

2 kommentarer:

  1. heheh, nei, den e faktisk svart :) kjedelige Henriette slår til igjen ;) men den hadde sikkert vore fin i lilla òg :D

    SvarSlett