fredag 17. oktober 2008

Filmtips: Varg Veum


Som nokon kanskje allereie veit, er eg (og min Jan) veldig glad i å sjå film.
Så her kjem det første, men heilt sikkert ikkje det siste, filmtipset i frå meg.

Mi første anbefaling er Varg Veum-filmane. Dette er norsk krim på sitt aller beste. Det har til no kome ut 6 Varg Veum-filmar, og 6 nye er på veg. Gunnar Staalesen har i alt skrive tretten Varg Veum-romanar, så eg håpar at den siste blir til film òg.
Falne Engler er min favoritt, enn så lenge.



Bitre Blomster

Tornerose

Din Til Døden

Falne Engler

Kvinnen i Kjøleskapet

Begravde Hunder

2 kommentarer:

  1. Oi, no må ikkje du røpe på bloggen din kva som skjer!! Eg og helde på med sesong 3 enda. Hjelpe meg for en kankandes gode serie :) Å so mange bra mannfolk plassert i en serie ;)

    SvarSlett
  2. Hehe..eg røpe ingenting ;) D e so spennande!!

    SvarSlett