fredag 9. januar 2009

Dagens Outfit år 2000

.
Eg fekk litt inspirasjon fra Maricke si mimring, så no har eg sett gjennom gamle,
og fantastisk nydelege bilder frå den tida eg farga håret mitt mørkare enn mørkt.
Herregud.



På juleshopping i Ålesund, med prøving av dei styggaste kledene vi kunne finne.
Kjøpte ikkje buksene also.. Glad i meg no, Ingeborg? ;)

Ikkje heilt sikker på årstalet,
men det kan sjå ut som om det er i 1. klasse på vidaregåande.
Tenk at det snart er 9 år sidan eg var 16... Djizez.
.

5 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA konge bukser!! Synn du ikke kjøpte dem, kunne slått ann i Sogndal... :P men søt var du da også <3

    SvarSlett
  2. søte dokke va på det bilde :p lekkre bukse :p
    Egypt ja, det er en av mine hundre plassa eg ha lyst å reise ;) hehe :)

    ps... kvar gang eg ska kommentere me deg, så må eg prøve 7-8 gnga.. :( kvirfor er det slik? :p kjeme berre pp "kan ikkje behandle forespørsel. prøv igjen"
    merkelige greier!

    SvarSlett
  3. du hadde jo hatt kle til bad taste party då, dersom du hadde kjøpt buksa :p

    SvarSlett
  4. shiiit for nokon bukser!!! :P

    SvarSlett
  5. hehe..hadde no nåken bukse som kunne slått an på badtasteparty, og dei gjekk eg no faktisk med :o :P

    SvarSlett