onsdag 28. januar 2009

Utfordring: Foto

.
Eg har blitt utfordra av Britt.

Og utfordringa lyder slik...
  • Gå til foto/mapper
  • Ta ut den 6. mappen
  • Finn det 6. bildet
  • Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
  • Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Her kjem mitt bidrag...

Aleine på skitur på Tverrfjellet 9. februar i fjor.
No fekk eg lyst ut på tur. Eg stiller med kakao og appelsin.
...nåken som vil vere med?


Eg utfordrar Lene, Karoline, Karina, Elin, Maricke og Anneli.
.

4 kommentarer:

  1. Åh, så fantastisk!!! Nå fikk jeg lyst til å snøre sekken, ta på skiene og kjenne frisk luft mot ansiktet!

    SvarSlett
  2. eg e me:) faktisk

    SvarSlett
  3. Lene: Goodie! ;)

    Hilde: Samme her! :D

    Tonje: No har eg det skriftlig ;)

    SvarSlett