søndag 11. januar 2009

Mimring: Ocean Girl

.
Må berre mimre litt, huskar dåkke Ocean Girl?


Den australske serien handlar om jenta Neri, som er avhengig av å leve i sjøen, kommuniserer med kvalar, og vert kjent med vanlege menneske som bur på forskningssenteret ORCA.


Serien vart først sendt i 1994, når eg va sånn cirka 10 år gamal. ;) Det var iallefall svært spanande då, men trur eigentleg ikkje eg har forandra meg so mykje...

No sende dei den igjen på TV2 kvar laurdag og søndag klokka 10. Eg er ikkje særleg fan av å ha på vekkerklokka i helgene, men i dag berre måtte eg.

.

6 kommentarer:

  1. DET har jeg ikke sett... Tror jeg :P
    Sogndal igjen nå eller?

    SvarSlett
  2. Da må du sjå den :D Jepp, no e vi tilbake i Sogndal :) Deilig! :)

    SvarSlett
  3. hehe, dette husker eg veit du! Eg følgte ivrig med på denne serien eg ;) det var spennande!

    SvarSlett
  4. heheh, tenkje du bjynde å stå opp før 10 i helgene du òg no ;)

    SvarSlett
  5. Å ja den serien huska eg :) Uff følest jo i grunn ikkje ut som om det var så lenge sida den gjekk på tv. Tida går så alt for fort, eg e redd vi helde på å dra på åra :/ *stress*

    SvarSlett
  6. Vi e nok d, Elin :) Snart halvveis til 50, og så går vi på skule enda :) Føle eg må få meg et liv snart ;)

    SvarSlett