tysdag 27. januar 2009

Min første...

.
Fekk litt inspirasjon i fra Frøken Malin,
og må vise dåkke den første mobilen eg hadde.



Min vakre følgesvenn Siemens C10,
som var med meg i tjukt og tynt.
Ikkje reint lite den fekk vere med på, gitt.

Det var jammen stort å få mobil den gongen. Huska eg hadde masa hol i haude på mine stakkars foreldre, før eg endeleg fekk kjøpe den. Kjøpte den faktisk på Rimi
(som var lokalisert der Ricco Vero er no - ja det er lenge sidan ja), for nærmare 10 år sidan. Eg meinar den kosta 500 kroner, som sikkert var ei formue den gongen. Iallefall for meg. :P

Huskar du din første mobil?
.

9 kommentarer:

  1. Jeg husker jeg hadde en Sony Ericsson som første telefon... Med utskiftbart deksel;) Jeg var såååå glad i den:)

    SvarSlett
  2. Åh, huska den så godt! Når eg såg bildet no, kjente eg for meg korleis den va å trykke på. Min fantastiske bosch-mobil med uttrekkbar antenne glømme eg heller aldri;) D beste me den trur eg va meldingslyden.
    Ingeborg

    SvarSlett
  3. awwwwww DET er lenge siden nåååååååå!!! hahaha husker jeg hadde simens s25 (tror jeg) grønn en. fikk den når jeg var 13 tror jeg, Guri det var tider det :D

    SvarSlett
  4. Forresten kjempe fin header du har fått opp :D

    SvarSlett
  5. Hanne: Merkelig kor ein knytter seg til sånne ting. Blir jo nesten nostalgisk på heile greia. :P

    Ingeborg: Samme her, huska Bosch'en din like godt! :D Morsomt! Va nok stort for oss den gangen ;)

    Lene: Ja, men sjøl om det er lenge sidan virkar det som om det var i går :P Takk for header-comment, creds til min lillebror :D

    SvarSlett
  6. Min første mobil var ein Ericsson (Før det vart Sony Ericsson) Den hadde skilpaddemønstra deksel (i brunt) og verdens lengste antenne, så den funka heilt ut i Randabygda og! :) Dessuten måtte eg pugge alle mine venners tlf. nr for å kunne sende mld/sjå kvenn som sendte mld. Haha! Kan mange av nr. endå, det er det verste! Tjihi!

    SvarSlett
  7. Hehe, glad d ikkje e sånn no lenger. ;) Va en racer på telefonnummer ein gong eg òg, men ikkje no lenger nei. :P

    SvarSlett
  8. Er lov å herme litt vettu ;)
    En må jo få litt inspirasjon ;)

    SvarSlett
  9. Hehe, takk :) Ta d som et kompliment!

    SvarSlett