søndag 25. januar 2009

Maids of Honor

.
Når vår gode venninne Ingeborg giftar seg med sin handyman Bjarte 25. juli,
har Eva og eg fått den store ære av å vere forlovarar.


Dette inneber ei rekkje førebuingar som eg ser veldig fram til - blir heilt sikkert mykje latter og glede. Eit heidundrande utdrikningslag skal planleggast, og tale må skrivast. I dag er det kun 6 månadar att. EVA, vi må snart ha idémyldring! :D

Mi største utfordring (for now) er antrekket. Sjølv om det så klart er bruda sin kjole som er viktigast, har eg allereie begynt å leite etter
min kjole. Det er vel kanskje ein fordel at forlovarane matchar kvarandre òg? Temafargen for bryllaupsfesten blir gull, så eg har litt lyst å gå for gullkjole.


Dette er min midlertidige favoritt. Ein Donna Karan til den nette pris av £4595 som i dag tilsvarar om lag 44 000 norske kroner. Herrigud kor nydelig. Tar gjerne i mot tips om andre kjolar, DK blir nok dessverre litt i dyraste laget sjølv for meg.
.

7 kommentarer:

  1. neimen ka ser eg, ein designerkjole? ;D den var nydelig, rett og slett nydelig!
    eg lika mykje bedre klea enn veskene og skoa til DKNY.

    SvarSlett
  2. hehe, gje meg en fake en, so skal eg jammen gå med den ;)

    SvarSlett
  3. Den var nice :) Den var faktisk kjempefin!!

    SvarSlett
  4. Eg likte den veldig veldig godt, sei fra om du finne den billig i Miami ;)

    SvarSlett
  5. Oh my God!!!! ♥ Me luv it!!!! Men Henris, vant ikke du i Lotto her for leden da:P? hihi! Kanskje ikke riktig nok til å dekke den utgiften. Men nydlig var den hvertfall!!!

    Heldig brud!! Med deg til planlegging kommer hun til å få det flotteste bryllup i hele verden :D

    SvarSlett
  6. Hehe, jo, d va sant :P Kanskje eg har råd til en knapp eller nåke :P

    SvarSlett
  7. Ja det skal eg gjere veit du :) Trur der e et godt utvalg av klesbutikka der, uheldigvis!!

    SvarSlett