måndag 1. desember 2008

1. luka i kalenderen

.
I går var det 1. søndag i advent, og tid for å få litt julestemning i kroppen. Vi har ikkje overdrive pyntinga, men har fått opp adventsstaken og litt lilla details rundtomkring. Julebrusen låg kald og klar i kjøleskapet, så etter ein fin tur på glattisen med Tonje, hadde eg kozelig julebrusdate med Jan. <3

I dag er det tilbake til eksamenslesing, kun éi veke igjen til ferie no! Trur det blir ei lang veke...


Når ein er blitt for gammal (!?) til å
adventskalender, må ein visst kjøpe dei sjølv.. Så i dag har eg kjøpt FlaxJulekalender til Jan & meg, litt meir spennande enn sjokoladekalender, syns eg iallefall ;)




Kva slags julekalender har du?

Har du pynta til advent/jul?
.

13 kommentarer:

  1. Jeg og Adam har kinderkalender og flax kalender:) bortskjemte jævler:P

    SvarSlett
  2. hehe, d har dåkke fortent :) kor tid skal du bjynne å blogge da, Lene? :)

    SvarSlett
  3. Jeg skal si deg en ting jeg Henriette mor!!! Jeg opretter en blog nesten hver eneste dag, men blir så fort irriter for tiden, så når jeg ikke får til layouten så blir jeg sint og sletter den:P hahaha men jeg prøver!!! har veldig lyst på en hehe:)

    SvarSlett
  4. hehe, du har jo god tid til å styre med det du :) Gleda meg til du blir fornøgd med layout'en og vi får ta del i blogglivet ditt ;)

    SvarSlett
  5. eg og gleda meg til de lene:D hihi

    eg tenkte eg skulle kjøpe sånn flax julekalender og:) er jo faktisk første året eg ikkje får gavekalender av mor å far:p Bortskjemt snakka du om lene?:p Eg er hakket verre dessverre:D

    Har kje pynta enda, må gidde komme meg på senteret først:p me på torsdag henris?:) Trokje eg gidde før:p

    SvarSlett
  6. Eg e me.. :) Tell me when, and I'll be there :)

    SvarSlett
  7. Nå Henris og Tonje, har jeg laget en blog da, midlertidig layout osv:P enjoy hehe

    SvarSlett
  8. Eg har ikkje anskaffa meg julekalender enda eg då :) Har du fått konsentrasjon til lesinga di no då? Eg har gått 2 tura i dag, gjer alt anna en å lese eg *huftemegtu* karr ditta skal gå veit eg ikkje :) Eg og ve ha julebrus!!!

    SvarSlett
  9. Julekalender er noko enn får fra mor...det blir ikkje enn for gamal til...

    SvarSlett
  10. Lene: Good girl :)

    Elin: Julekalender må du skaffe deg veit du, eller tvinge Geir til å kjøpe til deg ;)

    Bønna: Er ikkje alle som får fra mor, ka kalender har du fått då? :)

    SvarSlett
  11. eg vil ha smarties julekalender! men eg e litt seint ute..

    SvarSlett
  12. Ikkje for å skuffe deg, men eg har høyrt rykte om at den er gått ut av produksjon? Håpar det er falske rykter for di si skuld :)

    Et tips; om et par dagar kan vi sikkert kjøpe adventskalenderane til halv pris ;) Betre seint enn aldri!

    SvarSlett
  13. nett slek ein du har kjøpt deg..kom i posten for ei god veke sia...

    SvarSlett