onsdag 31. desember 2008

Nyttårsfeiring på høgt plan

.

No tikkar klokka sakte men sikkert mot starten på eit nytt år. 2009 nærmar seg med stormskritt. Eg sit heime i stova ilag med familien, og feberen jobbar på i kroppen. Helst skulle eg ha vore ilag med den fine kjæresten min, skåla i champagne og hatt det kjekt i lag med venner. Men sånn vart det ikkje i år. Eg skal iallefall gjere det beste ut av det, dvs drikke julebrus og sjå på rakettane frå vindauget. Woohoo! :)


Ha ein super kveld i lag med dykkar nære og kjære,
og fest litt for meg òg,
så snakkast vi (friske & raske) i 2009.


GODT NYTT ÅR ALLE SAMAN!


.

3 kommentarer:

  1. Happy New Year Henris :D håper det blei en ok kveld selv om du ikke er helt i slaget :)
    KoOz

    SvarSlett
  2. Takk i lige måde, begge to :)

    SvarSlett