onsdag 10. desember 2008

Dark Purple Dress

.
Har hatt ein koseleg dag i lag med Renate og Sara i Olden, vi trilla dukkevogn, leika med dukker, og såg Teletubbies. Merkar at eg savnar å vere i barnehagen, så det er godt eg har Sara å leike litt med. :)

Fekk HM-pakken min i dag, og min
nydelige lilla kjole. Eg elskar den! Kjolen forutset at eg ikkje et i jula, så no framover blir det ingen utskeiingar, meeeen eg trur den er verdt det. :D No må eg berre finne sko og tilbehør. I sølv eller svart eller ein anna farge?? Gje meg gjerne eit tips eller to!


Ikkje det beste bildet, kjolen er skrukkete,

og eg burde gjerne hatt ein anna bh, men shit au :)
.

5 kommentarer:

  1. ouuuuuhhhhh niiiiiiiice!! kjempe flott kjole snuppa. :)

    SvarSlett
  2. Karoline: Sant ja? :) Elska fargen ;)

    Lene: Tusen takk :))

    SvarSlett
  3. hadde dei den i fleire farga? =)

    SvarSlett
  4. Ja den va i svart og.. Eg har den faktisk i svart i 36 viss du har lyst å kjøpe den ;) Trukje der e igjen av den svarte på nettbutikken til HM vertfall :) Eg skal kun beholde den lilla :)

    SvarSlett