onsdag 24. desember 2008

It's Christmas!

.
No sitte eg her i godstolen, med pysjbuksa på, ein full julesokk, og Blomster Finn pyntar bord i lag med Lene Alexandra på tv. Det kan ikkje bety anna enn at jula er her.

(takk for pysjbuksetips, Magnhild, I love it :)

No skal eg tilbringe eit par timar i pysjbuksa framfor tv'en, før det er tid for graut uten mandel i. Seinare tar vi turen til farmor, tanta, onkel og Eline for julegåveutveksling, og så er det heim å dusje og få på seg julekjolen før årets beste middag, og sist men ikkje minst; juuulepakkane. ;)


Vil ønske dåkke alle ein riktig fin julekveld, kos dåkke masse ilag med familien. <3

.

5 kommentarer:

  1. awwwwwwww tusen takk for det nydlige julekortet snuppa, det var kjempe koselig :D!!

    ouhhhhh liker pysjbuksa de :) julepysj:)!!

    Håper dere alle får en en fantastisk god jul å storkoser dere:)

    *juleklemmer*

    SvarSlett
  2. "Blomster Finn pyntar bord i lag med Lene Alexandra på tv. Det kan ikkje bety anna enn at jula er her"

    Den der syns eg var relativt ulogisk resonnement om at jula var komen......

    SvarSlett
  3. Lene: Berre hyggelig :) Syns pysjbuksa mi likna litt på den du hadde :) Klem

    Bønna: Korleis d? Det må no vere det tydlegaste tegnet på at julekvelden er nær ;)

    SvarSlett
  4. Nei, e vel berre det at eg serkje tradisjonen og knyttinga mellom Jul - Lene Alexandra _ Blomster Finn:P

    SvarSlett
  5. Hehe, skal huske på å skrive IRONI bak, neste gong eg prøva meg på det ;)

    SvarSlett