måndag 22. desember 2008

Filmtips: The Notebook (2004)

.
På bloggen til Birgit fekk eg eit tips om å sjå filmen "The Notebook". Litt utfordrande å få tak i den, sidan den er 4 år gamal, men angrar ikkje eit sekund på at eg såg den. Det var ein heilt utrulig nydelig film, så no tar eg anbefalinga vidare.
Sjå den du òg! :)

I dag vert det vasking i kjøkenskapa na mor, utdeling av julegåver og ellers alt som gjenstår før julefølelsen kjem snikande. Den siste månaden har gått utrulig fort, føler det ikkje er lenge sidan eg skrapa den første luka i Flax-kalenderen. Når eg no står igjen med to uskrapa luker, har eg innsett at eg ikkje blir rik denne jula heller...
.

4 kommentarer:

  1. Den filmen er så søt den <3

    Hvaaaaaaaa ble du ikke millionær? Jeg håpa lenge siden e hadde en million reinsdyr :P Veeeeeel en million:P men ti hvertfall haha så jeg har skrapet de to andre og vant 100 Kr :P whoopie :P

    SvarSlett
  2. har SÅ lenge tenk å sjå den filmen, men endå ikkje gjort det..

    SvarSlett
  3. Lene: Dessverre ingen millionær her nei :) Men Jan har fortsatt et håp :P Har vunne 50 på den eine, håpa no på litt på den andre òg ;)

    Karoline: D må du gjere :) Kan låne den med meg, om du vil :))

    SvarSlett
  4. Så flink du er, spre budskapet! :)
    Får nesten lyst til å sjå den igjen no!!

    God jul! :)

    SvarSlett