søndag 7. desember 2008

Eksamenslei

.
Dagen før årets siste eksamen. Eg har lest altformange dagar i strekk, så no er hovudet mitt fullt, og eg er sliten og frustrert over at eg ikkje får inn meir. Men nok er nok. Det skal bli godt å levere eksamen i morgon, og ta juleferie med god (?) samvittighet.

Klassen skal samlast til eit velfortent julebord i morgon kveld. Dersom ein ser vekk i frå at eg ikkje har noko å ha på meg, så gler eg meg til ein koseleg kveld med julemat, jule(rus)brus og julesamvær :)



Har du tatt juleferie?
Skal du på julebord i år?

.

5 kommentarer:

  1. Å, du er heldig! Jeg har første i morgen - økonomisk styring på fransk... Hurra! Deretter går de slag i slag med fem til før 18. desember.

    Blir nok dårlig med julebord, men en slags julefeiring håper jeg på. Har tatt med gløgg, pepperkakedeig, risengrynsgrøt med mandel og marsipangris, og lefse som du vet.. De finske har ganske like tradisjoner sånn sett :)

    Lykke til i morgen! :D

    SvarSlett
  2. Hehe, misunne deg ikkje dei 5 gjenståande eksamenane nei ;) Og spesielt ikkje på fransk :P

    Høres no ut som du har ingrediensane til et nesten fullstendig norsk julebord :) Har franskmennene nåken juletradisjonar du tar med deg heim?

    Trenge alle lykkeønskinga eg kan få, takk :)

    SvarSlett
  3. awwwwww gratulerer med juleferie gullet, det fortjener du så absolut :) håper dere får en super kveld :) kos dere masse<3 hils alle fra meg!! KoOz

    SvarSlett
  4. Er på utkikk etter franske juletradisjoner, vi får se hva jeg finner.. :)
    Gratulerer med ferie! Hva er planene?

    SvarSlett
  5. Lene: Tusen takk :) Vi hadde en koselig kveld, men du mangla..!

    Carina: Ingen planar inntil vidare, men tippar mamma har planar for meg :P Kan bli lenge med 5 veke ferie uansett kanskje ;)

    SvarSlett