tysdag 30. desember 2008

Prosjekt Bli Frisk

.
Veit ikkje om det er på grunn av dei få festane eg har vore på, all stillesittinga, eller den "sunne" juledietten... Men no er eg i allefall på god veg til ein eller annan form for influensa. Det verker i heile kroppen, eg er snufsete og feberen har invadert kroppen min. Så no sit eg her og knaskar paracet, kastar i meg mandarinar (vitaminar!), og heller i meg liter på liter med vatn og te
(årets favoritt: Eple, kanel og rosin-te). Ein av dei søtaste filmane eg veit om; Kamilla og Tyven, har underholdt meg i dag. Trur den gjor meg litt betre, så kanskje eg må sjå 2'aren òg. Dagens prosjekt er å gjere alt for å få styggedomen ut av kroppen.

Eg skal skal
skal vere frisk i morgon! Det ville no vore for gale å sitte heime på nyttårsafta når ein eigentleg skal vere ute og ha det kjekt ilag med sine nære og kjære. Den opprinnelege planen er å feire nyttårsafta på Eid, saman med kjæresten min og venene hans. Håpar eg klarer å drive viruset ut av kroppen i løpet av kvelden. God bedring til meg. :)

Har du eit tips til korleis eg kan bli frisk?
Korleis skal du feire nyttår i år?

.

3 kommentarer:

  1. Awwwww håper du blir bedre snart :) Vi er litt snufsene og sikt her også, men ikke så ille som du har det:)
    Håper Jan pleier deg godt nå da :)
    KoOz

    SvarSlett
  2. god bedring! :D
    og den teen er nam!

    SvarSlett
  3. Lene: Får håpe influensaen ikkje tar dåkke òg :) Jan e like snill som alltid <3

    Karoline: Takk, d trengst! Dei to siste dagane e te omtrent det einaste eg har fått i meg :)

    SvarSlett