tysdag 2. desember 2008

Julemysteriet

.
Advent og jul er tradisjonane si høgtid,
og no har eg faktisk talt laga meg min eigen lisje tradisjon.


Det har seg sånn at når eg gjekk på barneskulen, var det høgtlesing og tenning av lys i adventsstunda kvar morgon. Eg har no gått til innkjøp av, og byrja å lese den same boka; "Julemysteriet" av Jostein Gaarder. Min første eigenproduserte adventstradisjon. Boka har 24 kapittel, så det blir nesten som ein adventskalender. Den er faktisk akkurat like spennande som eg huska at den var for over 15 (kremt) år sidan
. Det er berre så synd at Jan ikkje er interessert i høgtlesing på sengekanten. Eg kan ikkje forstå det. :)

Har du nokon tradisjonar i adventstida?
.

7 kommentarer:

  1. den boka har eg aldri lese, men eg vil :) har du kjøpt den her i sognal, eller er det nettkjøp?

    SvarSlett
  2. sognal er tydeligvis blitt min egenproduserte forkortelse for sogndal.. heh.. *kremt*

    SvarSlett
  3. Kjøpte den i Bokklubben på nett, sjå linken i innlegget mitt :) Syns det var billig med 149 kr :)

    SvarSlett
  4. Åååååååå husker vi også gjorde det på barneskolen!! Det var tider det. Koselig at du har tatt opp den tradisjonen, du får bare omvende Janemann vet du:) Han er jo så glad i deg så det burde du klare fint! hihi <3

    SvarSlett
  5. Den finst på engelsk òg, kanskje du kan lese den høgt for Adam? ;) http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=113479

    SvarSlett
  6. Hehe du e so søt Henriette :) Kan ikkje skjønne koføre ikkje han vil høyre på dei historiane also!!

    SvarSlett